Friday, October 16, 2009

北方餃子源

話說數年前網上流傳這段文章。

冷血老闆...灣仔<餃子源>
2006年8月31日 星期四 上午1:15

上星期五在灣仔“餃子源”食lunch,有個女士在櫃檯等外賣時突然暈倒,成個人躂[0左]落地。正常情況下梗係扶起佢,等佢休息[0下]先。

點知個老闆好快咁話,可以退返錢比佢和另外的朋友,仲好大聲講住粗口叫人扶佢離開舖頭,又四圍叫[0的]客打999,自己又唔打(可能怕麻煩)!

但個女士一[0的]都行唔到,幸好,在場有個救護員幫緊佢;突然間有個肥胖細眼(可能是老闆娘)的人,手指著暈倒的女士,夾著北京和廣東話大聲的咆哮,叫個女士快[0的]走,唔好阻住做生意。

天呀!係咪人[0黎]嫁?!仲暈緊點走呀?!跟著我們都唔想食,埋單走;而個救護員亦向老闆話以後唔會幫襯,想不到老闆竟然答:「我唔洗你幫襯。」當我回程時,見到暈倒的女士坐[0左][0係]隔離的舖頭被救護員救緊。大家都知道為什麼啦會去[0左]隔離舖啦!

又話說稍為看一下開飯網的食評,講員工服務態度的比講食物的還更多。

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15350

為免有太不快的經歷,還是買外帶比較保險。買的時候等了好一會還沒有,很猛的去追問老闆,沒被罵。

羊肉餃麵($24)

我想我比較喜歡西式煮羊的方法,不喜歡這種羊羶味。



還有覺得湯底淡如水(但又不相信沒加味精)。



先入為主對他感覺不好。如果說澳洲牛奶公司的態度差,我會體諒他們客人多,起碼他們沒有心腸不好。

No comments:

Post a Comment